DENİB Akademi'nin 2024 Yılı Lansmanı Yapıldı
DENİB AKADEMİ'NİN 2024 YILI LANSMANI YAPILDI
2015 yılından bu yana ihracat yapan ya da ihracata başlamak isteyen firmalarımıza eğitim alanında katkı sağlamak üzere yürütülen DENİB AKADEMİ'nin 2024 yılı lansmanı DENİB Başkanı Hüseyin Memişoğlu, DENİB Başkan Yardımcısı İbrahim Uzunoğlu ve Sedat Erikoğlu'nun katılımıyla yapıldı.
Denizli İhracatçılar Birliğinin 30. yıl dönümünde bir marka haline gelen DENİB AKADEMİ çerçevesinde kuruluşundan bu yana 15.000'in üzerinde katılımcıya 1555 saat ve 266 farklı eğitim programı gerçekleştirildi.
2024 yılı için hazırlıkları tamamlanan DENİB AKADEMİ'nin yeniden yapılandırma süreci tamamlandı. Bu kapsamda, firmaların stratejilerini ve gelecek hedeflerini belirlemesinde, bütünsel yönetim anlayışının benimsenmesinde, planlama süreçlerinde, zorluklarla başa çıkabilme ve fırsatları değerlendirmede eğitimi her kademede şart olarak değerlendiren DENİB Başkanı Hüseyin Memişoğlu şunları söyledi:
“DENİB AKADEMİ'yi son derece önemsiyoruz. Bu senenin temmuz ayından itibaren 3 aylık dönemde eğitimlerimize ara verdik. Bu süreçte, 2024 yılı için hazırlık sürecimizi gerçekleştirdik. Eğitim içeriklerimizi katılımcı kitlemize göre belirleyerek DENİB Akademiyi yeniden yapılandırdık.
2024 yılı için planladığımız bu değişim, dönüşüm ve yeniden yapılandırma süreci bizleri oldukça heyecanlandırdı. Bu nedenle henüz 2024 yılına girmeden bu ay eğitim faaliyetlerimize başlamayı planlıyoruz.
Oluşturduğumuz yeni formatımızda faaliyetlerimizi ikişer aylık planladık. 4 farklı kategoride katılımcı kitlesine göre oluşturulan programlarımızda, AKADEMİ GİRİŞİMCİ için Denizli'de üretim yapan firmalarımızı ihracata özendirmek, bu konuda farkındalık uyandırmak ve böylelikle daha fazla firmayı ihracatçı yapma hedefimiz doğrultusunda kurguladık. Bu kategoride yer alan eğitimlerimiz genel katılıma açık olacak. E-İhracat, e-ticaret, dijital pazarlama, B2B ve B2C portalları, ileri excel ve ihracat girişimciliği gibi çeşitli konularda zengin bir içeriğe sahip.
İkinci kategorimiz olan AKADEMİ PROFESYONEL'de firmalarımızın orta ve üst düzey yöneticilerinin bugüne kadar bizlere ulaştırdığı talepler doğrultusunda oluşturduğumuz eğitim programları yer alıyor. Bu programları, üretim ve işletme müdürlerinin, genel müdürlerin, ARGE ve Tasarım Merkezleri müdürlerinin, Kalite süreçlerinden sorumlu yöneticilerin veya sorumlularının katılabileceği programlar olarak tasarladık.”
Kurumsallaşmaya ve firmaların sürdürülebilirliğine verdiğimiz önemle ortaya çıkan kategorimiz AKADEMİ JUNIOR'dan bahseden DENİB Başkanı Hüseyin Memişoğlu, “Bayrağı devralacak olan yeni jenerasyonun doğru adımlarla ilerlemeleri ve firmalarını doğru stratejilerle konumlandırabilmeleri için eğitim programları düzenleyeceğiz. 40 kişilik bir grup oluşturarak eğitim analiz çalışması yapıp, eğitim modül ve içeriklerimizi belirleyeceğiz. Bu nedenle, kendi yetkinliklerini geliştirebilecekleri tamamen gruba özel programlar olacak.
Firmalarımızın devamlılığı ve sürdürülebilir ihracat hedefimiz için 25-45 yaş aralığında yeni jenerasyona yönelik olarak kurguladığımız AKADEMİ JUNIOR için talepleri almaya hemen başlayacağız.
AKADEMİ MASTER ise deneyimli ihracatçılarımıza yönelik kurgulanan bir kategori oldu. Denizli'nin ihracat vizyonunu daha ileriye taşıyarak güçlendirmek adına her biri kendi alanında profesyonel, ülke çapında tanınan kıymetli konuşmacılarla Denizli'nin önde gelen firma sahiplerini bir araya getirerek 2 ayda 1 program yapmayı düşünüyoruz. Bu programları önemli bir network ve deneyim paylaşım etkinlikleri olarak konumlandırıyoruz.
Bu kapsamda da, ilk programımızı; AHMET ŞERİF İZGÖREN ile 28 Kasım 2023 tarihinde “PATRONUN ROTASI” programı ile gerçekleştireceğiz.
DENİB AKADEMİ kapsamında her yıl güncel trendlerle uyumlu bir motto belirliyoruz. 2023 yılında mottomuz 'DÖNGÜSEL EKONOMİ VE İNSAN' olarak belirlenmişti. 2024 yılında ise mottomuzu 'İŞ ÇEVİKLİĞİ/BUSINESS AGILITY' olarak belirledik.
Kurumsal dünyada zaman sınırlı, yinelemeli, artırımlı, değişikliklere uyum sağlayan ve işe yarar sonuçlara ulaşma olarak tanımlanan iş çevikliğinin yeni formatımızla da çok uyumlu olduğunu düşünüyoruz. Teknolojik gelişmeler, artan rekabet ortamı ve kültürel değişimlerin etkisiyle firmalarımız sürekli bir değişimin içine sürükleniyor. Bu değişimlere uyum sağlamanın yolu ise hızlı, atik ve çevik olmaktan geçiyor.
Firma çalışanlarının olduğu kadar yönetim kademesinin ve firma sahiplerinin de bu işleyişi onaylamasıyla sürdürülebilir kurumsallığın kazanılacağına ve değişimlere daha kolay adapte olunacağına inanıyorum.
Bu programlarımızın herkes için verimli ve faydalı olmasını umut ediyorum.” dedi.