Marka Olmanın Dayanılmaz Hafifliği Söyleşi Programı - UŞAK

Harekete Geç!

  • Şirketlerin Karlılığı Nereden Gelir? ( Ticaretin Değişmeyen Formülü )
  • Payı Büyütmek ya da "Farklılık Yaratmak”
  • Markanın Anlamları ve Fonksiyonları Nelerdir?
  • Peşinde Koştuğumuz "Katma Değer” ve Marka
  • Bir Sektör Analizinde Markanın Katma Değer Boyutunu Nasıl Görebiliriz?
  • "Marka Değeri” Nedir? Nasıl Hesaplanır?
  • Dünyanın En Değerli Markaları Hangileridir?
  • Marka Mimarisiyle "Katma Değer” İnşa Etmek
  • Katma Değer”imizi Nasıl Koruruz?
  • Bu konuda nasıl destek alır, teşviklerden yararlanabiliriz?

 

  • Algılarımızda ya çok masraflı ve zahmetli bir yolculuk yada müşterilerinizle görsel iletişim aracı olarak gördüğümüz "Markalaşma Yolculuğu”nun ezberinizi bozacak alt yapısını öğrenelim mi?
  • Gelin bu yolculuk için sizin için çok küçük ama şirketleriniz için dev bir adım atın.
  • Rotanızı kendinizin belirleyeceği bu yolculuk için nasıl hazırlanacağınızı birlikte paylaşalım.
  • Sizler de "Markalaşmanın Dayanılmaz Hafifliği”ni hissedin
  • Şirketlerin ulusal ve küresel rekabet gücünün ve karlılığının artmasının tek yolunun "Katma Değeri Yüksek” ürünlerle pazarda yer almaktır.
  • Sorun bu katma değeri artırmak konusunda neler yapmamız gerektiğini bilmememizden kaynaklanıyor.
  • Müşteri için yarattığımız değeri artırma konusunda "Farklılaşmanın” önemini bilsek de bazen bunu gerçekleştirmenin bizim olanaklarımızın ötesinde olduğunu düşünüyor ya da "Aman kim uğraşır bunlarla şimdi. Bunun yerine başka şeyler yapar yine para kazanırım.” diyoruz.
  • Elinizde öyle imkan var ki az bir çaba ve yatırımla bu farklılığı oluşturabilirsiniz.
  • İşte "Markalaşma” böyle bir şey.

 

EĞİTMEN
Ceyhun YEŞİLŞERİT
Rönesans Değişim ve Yönetişim Bilimleri Enstitüsü

TARİH/SAAT
9 Ağustos 2018 – Perşembe
13:30 – 16:30

YER
Uşak Ticaret ve Sanayi Odası