Yeni Dönemde Müşteri İlişkileri Yönetimi
Geleneksel Müşteri Davranışları
Yeni Nesil Müşteri Davranışları
Misafir Ziyareti – Müşteri Ziyareti Karşılaştırması
Uzaktan Müşteri Yönetimi
Yeni Nesil İlişki Yönetimi
Puzzle Yöntemi İle Müşteri Yönetimi
Müşteri İlişkilerini Ölçme Teknikleri
Eğitmen : Cenk Kurt – Academy İstanbul
Tarih - Gün : 9 Eylül 2021 - Perşembe
Başlama Saati : 14:00
Eğitim Süresi : 180 Dakika
Yer : Online Eğitim - Zoom Video Konferans
Online eğitim programına katılım ücretsizdir.
Programın katılımı 300 kişi ile sınırlıdır.
Katılım için aşağıda yer alan linkten kayıt yapmanız gerekmektedir.
Katılım kaydınıza istinaden, etkinlikten önce e-posta adresinize online eğitim programına katılabileceğiniz bağlantı bilgileri gönderilecektir.
Programın süresinin yarısından fazlasına katılım sağlayan kişilere programdan sonra soru linki mail olarak gönderilir. Soruların %50'sini doğru olarak cevaplayan kişilerin adına “Katılım Belgesi” düzenlenmektedir.
KAYIT OL