Yeni Dönemde Müşteri İlişkileri Yönetimi

Geleneksel Müşteri Davranışları

Yeni Nesil Müşteri Davranışları

Misafir Ziyareti – Müşteri Ziyareti Karşılaştırması

Uzaktan Müşteri Yönetimi

Yeni Nesil İlişki Yönetimi

Puzzle Yöntemi İle Müşteri Yönetimi

Müşteri İlişkilerini Ölçme Teknikleri

 

Eğitmen                 : Cenk Kurt – Academy İstanbul

Tarih - Gün           : 9 Eylül 2021 - Perşembe

Başlama Saati      : 14:00

Eğitim Süresi        : 180 Dakika

Yer                         : Online Eğitim - Zoom Video Konferans

 

Online eğitim programına katılım ücretsizdir.

Programın katılımı 300 kişi ile sınırlıdır.

Katılım için aşağıda yer alan linkten kayıt yapmanız gerekmektedir.

Katılım kaydınıza istinaden, etkinlikten önce e-posta adresinize online eğitim programına katılabileceğiniz bağlantı bilgileri gönderilecektir.

Programın süresinin yarısından fazlasına katılım sağlayan kişilere programdan sonra soru linki mail olarak gönderilir. Soruların %50'sini doğru olarak cevaplayan kişilerin adına “Katılım Belgesi” düzenlenmektedir.

 

KAYIT OL