Transmedya Hikaye Anlatıcılığı Eğitimi
Yeni Medya İletişim Kanalları Nedir
Vizyon Okuryazarlığı ve Marka Geliştirme
Yeni Medyada Marka İmajı Oluşturma
Yaratıcı Fikirler ve Başarı Hikayeleri Atölyesi
Transmedya Hikaye Anlatıcılığı ve Marka Yönetimi
Anlatı Dünyaları, Dijital İletişim Teknolojileri ve Global Hedef Kitleler
Hedef Kitleyi Tanıma ve Kullanıcı Deneyimini Yönetme
Z, Y ve K Kuşağı İçin Dijital Pazarlama İletişimi Nasıl Yapılır
Yeni Medya'da PR ve Tanıtım Kampanyaları Nasıl Planlanır ve Yürütülür
Blog, Bülten ve Sosyal Ağ Paylaşımları gibi Marka İçeriği Nasıl Üretilir
EĞİTMEN
Kozan Demircan
Dijital Dönüşüm Mimarı - İstanbul Bilgi Üniversitesi
TARİH/SAAT
20 Şubat 2020 / Perşembe
10:30 - 17:30
YER
Denizli İhracatçılar Birliği
Bu programın katılımı 40 kişi ile sınırlı olup, katılımcılar online başvuru sırasına göre değerlendirilecektir.
Katılımcıların eğitime dizüstü bilgisayar getirmeleri gerekmektedir.
KAYIT OL