Transmedya Hikaye Anlatıcılığı Eğitimi

                                              Yeni Medya İletişim Kanalları Nedir

                                          Vizyon Okuryazarlığı ve Marka Geliştirme

                                             Yeni Medyada Marka İmajı Oluşturma

                                         Yaratıcı Fikirler ve Başarı Hikayeleri Atölyesi

                                   Transmedya Hikaye Anlatıcılığı ve Marka Yönetimi

                     Anlatı Dünyaları, Dijital İletişim Teknolojileri ve Global Hedef Kitleler

                                Hedef Kitleyi Tanıma ve Kullanıcı Deneyimini Yönetme

                              Z, Y ve K Kuşağı İçin Dijital Pazarlama İletişimi Nasıl Yapılır

                   Yeni Medya'da PR ve Tanıtım Kampanyaları Nasıl Planlanır ve Yürütülür

                     Blog, Bülten ve Sosyal Ağ Paylaşımları gibi Marka İçeriği Nasıl Üretilir

 

EĞİTMEN
Kozan Demircan
Dijital Dönüşüm Mimarı - İstanbul Bilgi Üniversitesi

TARİH/SAAT
20 Şubat 2020 / Perşembe
10:30 - 17:30

YER
Denizli İhracatçılar Birliği

 

Bu programın katılımı 40 kişi ile sınırlı olup, katılımcılar online başvuru sırasına göre değerlendirilecektir.

Katılımcıların eğitime dizüstü bilgisayar getirmeleri gerekmektedir.

 

 

KAYIT OL