Nöro Pazarlama Yöntemleri (Neuro Marketing Practices)
Davranışsal Ekonomi İlkelerini Doğru Kullanarak Rekabette Nasıl Avantaj Yaratılır
Müşterilerin Satın Alma Kararlarını Etkileyen "Bilinçdışı Faktörler”
Mesajımız Müşterilerin Zihnindeki "Gerçek Karar Verici" Kısma
En Etkili, En Hızlı ve En Kalıcı Şekilde Nasıl İletilir
Tüketicinin İlgisi, Sempatisi ve Güveni İlk Temas Anında Nasıl Kazanılır
Dürtü-Duygu-Akıl Üçgeninde Müşterinin Gerçek İhtiyacı Nasıl Teşhis Edilir
Satın Alma Nedeni Nasıl Ortaya Çıkarılabilir
Müşterinin Gözünde Nasıl Gerekçelendirebiliriz
Sadakat Yaratmak Üzere; Müşterinin Hem Duygusal Hem Bilişsel Anlamda
Doğru Karar Verdiğinden Nasıl Emin Olmaları Sağlanır
Uyum-İstek-Hareket-Tatmin-Tekrar Döngüsü Nasıl Kullanılır
Müşterinin "Duygu Durumlarını, Satın Alma Kararlarını" Etkilemek Üzere;
Uyaran-Düşünce-Duygu-Davranış-Referans Modeli Nasıl Çalışır
Konumlandırma Stratejisine ve Mesaja uygun "Duygusal Tetikleyiciler" Nasıl Tespit Edilir
Pazarlama Araçları Duygusal Etkiyi Yaratacak Şekilde Nasıl Hazırlanır
"Görseller, Metinler, Ses, Koku vb."
Eğitmen : Mert Aydıner – Academy Neuro
Tarih - Gün : 17 Mart 2021 - Çarşamba
Başlama Saati : 14.00
Eğitim Süresi : 120 Dakika
Yer : Online Eğitim - Zoom Video Konferans
Online eğitim programına katılım ücretsizdir.
Programın katılımı 300 kişi ile sınırlıdır.
Katılım için aşağıda yer alan linkten kayıt yapmanız gerekmektedir.
Katılım kaydınıza istinaden, etkinlikten önce e-posta adresinize online eğitim programına katılabileceğiniz bağlantı bilgileri gönderilecektir.
Programın süresinin yarısından fazlasına katılım sağlayan kişilere programdan sonra soru linki mail olarak gönderilir. Soruların %50'sini doğru olarak cevaplayan kişilerin adına “Katılım Belgesi” düzenlenmektedir.
KAYIT OL