Neuro Marketing Pazarlama Yöntemleri Eğitimi
Davranışsal Ekonomi İlkelerini Doğru Kullanarak Rekabette Nasıl Avantaj Yaratılır
Müşterilerin Satın Alma Kararlarını Etkileyen "Bilinçdışı Faktörler”
Mesajımız Müşterilerin Zihnindeki "Gerçek Karar Verici" Kısma
En Etkili, En Hızlı ve En Kalıcı Şekilde Nasıl İletilir
Tüketicinin İlgisi, Sempatisi ve Güveni İlk Temas Anında Nasıl Kazanılır
Dürtü-Duygu-Akıl Üçgeninde Müşterinin Gerçek İhtiyacı Nasıl Teşhis Edilir
Satın Alma Nedeni Nasıl Ortaya Çıkarılabilir
Müşterinin Gözünde Nasıl Gerekçelendirebiliriz
Sadakat Yaratmak Üzere; Müşterinin Hem Duygusal Hem Bilişsel Anlamda
Doğru Karar Verdiğinden Nasıl Emin Olmaları Sağlanır
Uyum-İstek-Hareket-Tatmin-Tekrar Döngüsü Nasıl Kullanılır
Müşterinin "Duygu Durumlarını, Satın Alma Kararlarını" Etkilemek Üzere;
Uyaran-Düşünce-Duygu-Davranış-Referans Modeli Nasıl Çalışır
Konumlandırma Stratejisine ve Mesaja uygun "Duygusal Tetikleyiciler" Nasıl Tespit Edilir
Pazarlama Araçları Duygusal Etkiyi Yaratacak Şekilde Nasıl Hazırlanır
"Görseller, Metinler, Ses, Koku vb."
KONUŞMACI
Mert Aydıner
Academy Neuro
TARİH/SAAT
16 Nisan 2020 / Perşembe
09:30 - 17:00
YER
Denizli İhracatçılar Birliği
KAYIT OL