Neuro Marketing Pazarlama Yöntemleri Eğitimi

             Davranışsal Ekonomi İlkelerini Doğru Kullanarak Rekabette Nasıl Avantaj Yaratılır

 

                       Müşterilerin Satın Alma Kararlarını Etkileyen "Bilinçdışı Faktörler”

                          Mesajımız Müşterilerin Zihnindeki "Gerçek Karar Verici" Kısma

                                     En Etkili, En Hızlı ve En Kalıcı Şekilde Nasıl İletilir

 

                    Tüketicinin İlgisi, Sempatisi ve Güveni İlk Temas Anında Nasıl Kazanılır

 

                 Dürtü-Duygu-Akıl Üçgeninde Müşterinin Gerçek İhtiyacı Nasıl Teşhis Edilir

                                         Satın Alma Nedeni Nasıl Ortaya Çıkarılabilir

                                      Müşterinin Gözünde Nasıl Gerekçelendirebiliriz

                                                                           

                 Sadakat Yaratmak Üzere; Müşterinin Hem Duygusal Hem Bilişsel Anlamda

                                 Doğru Karar Verdiğinden Nasıl Emin Olmaları Sağlanır

 

                            Uyum-İstek-Hareket-Tatmin-Tekrar Döngüsü Nasıl Kullanılır

 

                 Müşterinin "Duygu Durumlarını, Satın Alma Kararlarını" Etkilemek Üzere;

                         Uyaran-Düşünce-Duygu-Davranış-Referans Modeli Nasıl Çalışır

 

     Konumlandırma Stratejisine ve Mesaja uygun "Duygusal Tetikleyiciler" Nasıl Tespit Edilir

 

                     Pazarlama Araçları Duygusal Etkiyi Yaratacak Şekilde Nasıl Hazırlanır

                                                "Görseller, Metinler, Ses, Koku vb."

 

KONUŞMACI
Mert Aydıner
Academy Neuro

TARİH/SAAT
16 Nisan 2020 / Perşembe
09:30 - 17:00

YER
Denizli İhracatçılar Birliği

 

KAYIT OL