LinkedIn İşveren Markası Oluşturma ve Yönetimi
Linkedin'in sunduğu fonksiyonlar ve özellikleri
Linkedin'de kurumsal varlığınızı güçlendirecek içerikler nasıl oluşturulmalı ve nasıl paylaşılır
Linkedin'de kurumsal marka nasıl oluşturulur, atılması gereken adımlar nelerdir
Linkedin algoritmasını tanıyarak ideal müşteri grubumuzla en fazla etkileşimi elde etme yolları
Linkedin profilimizi CV'den bilgi kaynağına nasıl dönüştürebiliriz
Linkedin üzerinden rakiplerden istihbarat edinme yolları nelerdir
Linkedin ile kişisel ve ticari network nasıl geliştirilir
İlişkide olduğunuz kişilerle Linkedin üzerinden iletişimi ve etkileşimi sürdürme yolları nelerdir
Doğru Stratejilerle, Linkedin arama özelliği, Linkedin grupları, Linkedin Alumni
Linkedin şirket sayfası özelliklerini kullanarak networkünüzü geliştirme yolları nelerdir
Linkedin şirket sayfası takipçilerini insan kaynağı fırsatına dönüştürmenin yolları nelerdir
Linkedin İşletme Sayfasında İnsan Kaynağı Odaklı İçerik Üretimi
İçerik Stratejisi Nedir
İçerik Stratejisi Nasıl Oluşturulur
İçerik Üretimine Nereden Başlanmalı
İçerik Üretirken Dikkat Edilmesi Gerekenler
İçerik oluşturma, içerik yönetimi, içerik trendlerini ve kaynakları
Başarılı kreatif çalışmalar ve fikirlerinin doğuş aşaması
İçerik paylaşım stratejisi nasıl oluşturulur
İçerik üretiminin temel dinamikleri nelerdir
Eğitmen : Gökhan Çağtay – Solutionz B2B Marketing
Tarih - Gün : 28 Nisan 2022 - Perşembe
Başlama Saati : 14.00 – 17.00
Yer : Online Eğitim - Zoom Video Konferans
Online eğitim programına katılım ücretsizdir.
Programın katılımı 300 kişi ile sınırlıdır.
Katılım için aşağıda yer alan linkten kayıt yapmanız gerekmektedir.
Katılım kaydınıza istinaden, etkinlikten önce e-posta adresinize online eğitim programına katılabileceğiniz bağlantı bilgileri gönderilecektir.
Programın süresinin yarısından fazlasına katılım sağlayan kişilere programdan sonra soru linki mail olarak gönderilir. Soruların %50'sini doğru olarak cevaplayan kişilerin adına “Katılım Belgesi” düzenlenmektedir.
KAYIT OL