İhracatta Müşteri Bulma Hedef Pazar Seçimi ve Pazar Geliştirme Eğitimi - UŞAK
- Pazar araştırmasında kullanılacak teknikler
- Pazar araştırmasında önemli bilgi kaynakları nelerdir
- Pazar araştırması için kullanılacak sitelere üyelik uygulaması
- Ürünlerin ithalat / ihracat istatistiklerine ulaşma uygulaması
- Hedef pazar seçiminde trend analizi uygulaması
- Hedef pazarlarda rakiplerin ve Türk ürünlerinin pazar payı tespiti,
- Ürünlerin istatistiklerini yorumlama uygulaması
- Hedef pazar seçimi için ekonomik, demografik, lojistik, kültürel verilere ulaşma uygulaması
- Ürünler için internet üzerinden yapılabilecek rekabet analizi uygulaması
- İhracatta başarılı olunabilecek pazarların tespitinde ipuçları
- Farklı hedef pazarların karşılaştırılmalı değerlendirilmesi uygulaması
- Hedef pazarlarda ihraç ürünü fiyat tespit aşamasında maliyet etkin unsurlar: lojistik giderleri, sigorta, gümrükleme masrafları, vergi, resim ve harçlar,
- ülke ve ürüne göre değişiklik arz eden diğer sair masraf ve giderler
- Ürünler için müşteri bulmada ticari rehberlerden faydalanma
- Müşteri bulmada Ticaret Sanayi Odalarından faydalanma
- İthalat gümrük verileri konşimento verileri ile gerçek ithalatçılara ulaşma
- Ticaret sicil kayıtları üzerinden potansiyel alıcılarına ulaşma
- Seçilen ürünler için ihale verilerine ulaşma
- Farklı sektördeki alıcı firmaların hazır listelerine ulaşma
- Müşteri bulmada Ticaret Bakanlığı'nın hizmet ve desteklerinden faydalanma
- Elektronik pazaryerleri üzerinden yapılabilecek çalışmalar
- Sektöre uygun fuar ve o fuarların katılımcı listelerine ulaşma uygulaması
EĞİTMEN
Murat Odacı
Novo Danışmanlık
TARİH/SAAT
29 Kasım 2019 / Cuma
10:00 – 17:00
YER
Uşak Ticaret ve Sanayi Odası Toplantı Salonu
Bu eğitim programının katılımı 40 kişi ile sınırlı olup, katılımcılar online başvuru sırasına göre değerlendirilecektir.
KAYIT OL