İhracatçı Firmalar İçin Marka Stratejisi Oluşturma

Marka Nedir

Tüketici Analizi ve Pazar Araştırmaları Analizi

Rakip Analizi

Marka Konumlandırma Süreçleri

11 Adımda Marka Yaratmak

Marka ve İçerik Stratejisi ( Konvansiyonel ve Dijital)

Medya Planlama (ATL, BTL, Dijital)

Ürün Yönetimi ve Marka Değerleme

Dünya Pazarlarına Açılmak ve Küresel Marka Olmak - İnci Akü ve Pimapen Vakaları

B2B ve B2C Şirketler İçin Markalaşma Adımları ve Örnekler 

Dijitalde Marka Yaratmak ve Dijital Markalama (Detay)

Marka Pazarlama Hedefleri, Ölçüm ve Takip Yöntemleri

Final: Türkiye'de Gelecek Markalarıyla Gelecek

 

Eğitmen                 : Ömürden Sezgin - Eksperin.com

Tarih - Gün           : 16 Mart 2023 - Perşembe

Başlama Saati      : 14:00 – 17:00

Yer                         : Online Eğitim - Zoom Video Konferans

 

Online eğitim programına katılım ücretsizdir.

Programın katılımı 500 kişi ile sınırlıdır.

Katılım için aşağıda yer alan linkten kayıt yapmanız gerekmektedir.

Katılım kaydınıza istinaden, etkinlikten önce e-posta adresinize online eğitim programına katılabileceğiniz bağlantı bilgileri gönderilecektir.

Programın süresinin yarısından fazlasına katılım sağlayan kişilere programdan sonra soru linki mail olarak gönderilir. Soruların %50'sini doğru olarak cevaplayan kişilerin adına “Katılım Belgesi” düzenlenmektedir.

 

KAYIT OL