Hedef Pazar Analizi ve Ticari İstihbarat

I.Oturum

Uluslararası Pazar Araştırması Raporu Formatı Oluşturma

İhracatı Arttırmak İçin Sihirli İstatistikler

Hedef Pazar Seçiminde Trend Analizi Uygulaması

Rakip Ülkelerin ve Türk Ürünlerinin Pazar Payı Tespiti

Türk Firmaları İçin Potansiyeli Yüksek Sektörler ve Ürün Grupları

4 Kriterli Hedef Pazar Seçme Yöntemi

Hızlı Satış İçin İhracat Pazarlama Sistemi Kurma

İhracat Satış Hedefi Koyma ve Hedefe Uygun Plan Yapma

 

II.Oturum

Ticari İstihbarat

Ticari Rehberler

Ticaret Sicil Kayıtlarında Arama Yapılabilen Ülkeler

Müşteri Bulmada Ticaret Bakanlığı'nın Hizmet ve Desteklerinden Faydalanma

Google'da Arama Yapma

İhale Verileri

Farklı Sektördeki Alıcı Firmaların Listelerine Ulaşma

Sektöre Uygun Fuarlar

 

 

Eğitmen                 : Murat Odacı – Novo Consultancy

Tarih - Gün           : 2-3 Haziran 2021 – Çarşamba-Perşembe

Başlama Saati      : 13:30

Eğitim Süresi        : 180 Dakika (2 Gün – 360 Dakika)

Yer                         : Online Eğitim - Zoom Video Konferans

 

Online eğitim programına katılım ücretsizdir.

Programın katılımı 300 kişi ile sınırlıdır.

Katılım için aşağıda yer alan linkten kayıt yapmanız gerekmektedir.

Katılım kaydınıza istinaden, etkinlikten önce e-posta adresinize online eğitim programına katılabileceğiniz bağlantı bilgileri gönderilecektir.

Programın süresinin yarısından fazlasına katılım sağlayan kişilere programdan sonra soru linki mail olarak gönderilir. Soruların %50'sini doğru olarak cevaplayan kişilerin adına “Katılım Belgesi” düzenlenmektedir.

 

KAYIT OL