Evde Çalışılan Günlerde Müşteri İlişkilerini Etkin Sürdürmek
İlişkilerin Analizi
Değişen Koşullarda Davranışlarımız
Etki ve İlgi Alanlarımızın Tespiti
Amaca Yönelik Doğru ve Eylemsel Davranışlar
Sürdürülebilirlik için Sadakat Ekseni
Networking nedir? Ne değildir?
İnsanların İlişki Kapasitesi
Dijital Asansör Cümlesi Kullanmak
6 Katman Kuralı
Kartvizitleri Nasıl Kullanacağız?
İlişkilerde Pareto Kuralı Uygulaması
Kişilik Tiplerine Göre Networking
Programın Amacı : Bu eğitimin amacı, olağanüstü durumlarda mevcut müşterilerle, müşteri ilişkilerinin nasıl şekillenmesi gerektiği, ilişkilerin sürdürülebilirliğinin nasıl sağlanabileceği konularında bakış açısı kazandırmaktır.
KONUŞMACI
Hüseyin MANDACI
Rönesans Değişim ve Yönetişim Bilimleri Enstitüsü
TARİH/SAAT
9 Mayıs 2020 / Cumartesi
16:00 - 18:00
YER
Online Eğitim - Zoom Webinar
Online eğitim programına katılım ücretsizdir. Programın katılımı 500 kişi ile sınırlıdır.
Katılım için aşağıda yer alan linkten kayıt yapmanız gerekmektedir.
Katılım kaydınıza istinaden, etkinlik günü e-posta adresinize webinar eğitim programına katılabileceğiniz bağlantı adresi iletilecektir.
KAYIT OL