Dış Pazarlarda Müşteri Bulma Teknikleri Eğitimi
-Uluslararası Pazar Araştırması Yapılması (Stratejik Rekabetçi İstihbarat)
Eski Yöntemlerle (Ticari İstihbarat) Stratejik Rekabetçi İstihbarat Arasındaki Fark Nedir?
Açık, Sürdürülebilir ve Güvenilir Kaynak Kavramı
“İnovasyon Transferi” ne demek? “Stratejik Rekabetçi İstihbarat İlişkisi” nedir?
-Stratejik Rekabetçi İstihbarat Çalışmaları Yol Haritası
Ulusal ve Uluslararası Patent ve Faydalı Model Araştırmaları
Türk Patent Enstitüsü ve World Intellectuel Property Organisation Sitelerinden Veri Toplama
-Ulusal ve Uluslararası Marka Araştırması
Türk Patent Enstitüsü ve World Intellectuel Property Organisation Sitelerinden Veri Toplama
-ITC Market Access Tools Kullanımı Atölyesi
Dünya Ticaret Verileri (Trade Map) Kullanımı
Dünya'da Standartlar (Standart Map/Sustainability Map) Kullanımı
Dünyadaki Kamu ve STK İhalelerini Takip (Procurement Map) Kullanımı
Dünyadaki Sektörümüze Doğrudan Yabancı Sermaye Yatırımları (Investment Map) Kullanımı
İhracat Potansiyelimizin Analizi (Export Potential Map) Kullanımı
Ürünlerimize Hedef Ülkelerin Uyguladığı Tarife ve Rejimler (Rules of Origin Facilitator))
Gıda Ürünlerinin Güncel Fiyatları (Market Price Information) kullanımı
Trade Map'den Potansiyel Müşteri Belirleme (Compass ve Dun&Bradstreet Verileri)
-Sektör Araştırmaları
Ticaret Bakanlığı Sitesinden Veri Toplama (Sektörel Raporlar, Fuar Listeleri, Teşvik ve Destekler Hakkında Güncel Veriler)
STK'lardan Sektör Raporları Arama
Sektör Raporlarından Ulusal ve Uluslararası Pazar Gelişmeleri, Rakiplerimiz ve Beklentilerin Analizi (Benchmarking Çalışmaları)
-Uluslararası Ticarette Kilometre Taşı Niteliğinde Önemli Kurumlardan Ücretli / Ücretsiz Yararlanma
Lonca Sitesinin İncelenmesi
Veri Tabanları Siteleri (Compass, Dun & Bradstreet, Thomas Register, Trade Atlas vb.)
Portallara Kayıt ve Yararlanma
-Alan Çalışması
Alan Çalışmasının Planlanması, Randevu Alımı ve Ziyaret Süreci
Uluslararası Sektörel Fuarlara Ziyaretçi / Katılımcı Olma
Sanal Fuarlar ve Ticaret Heyetleri
-Analitik Hedef Pazar Seçimi
Hedef Pazar Seçimimize Temel Oluşturacak Kriterlerin Belirlenmesi
Ağırlıklı Kriterler Bazlı Hedef Pazar Seçimi Tablosu Hazırlanması
Eğitmen : Ceyhun Yeşilşerit - Rönesans Değişim ve Yönetişim Bilimleri Enstitüsü
Tarih - Gün : 17 Kasım 2020 - Salı
Başlama Saati : 14.00 - 17.00
Eğitim Süresi : 180 Dakika
Yer : Online Eğitim - Zoom Video Konferans
Online eğitim programına katılım ücretsizdir. Programın katılımı 300 kişi ile sınırlıdır.
Katılım için aşağıda yer alan linkten kayıt yapmanız gerekmektedir.
Katılım kaydınıza istinaden, etkinlikten önce e-posta adresinize online eğitim programına katılabileceğiniz bağlantı adresi gönderilecektir.
KAYIT OL