Yükselen Sektörler ve Yurtdışı Pazar Fırsatları Eğitim Programı

· Yerküre ve Kaynakların Paylaşımı Sorunu

· Evrensel Bakış Açısına Ulaşmanın Önemi

· Yükselen Sektörler

· Yurtdışı Pazarlara Açılma Stratejileri

· Yurtdışı Pazar Fırsatları

· Fırsatları Kullanabilmek İçin Neler Yapılabilir?

· Rekabetçi İstihbarat bize neler sağlar?

· Hedef Pazar seçerken neleri göz önünde bulundurmalıyız?

*Yaşadığımız Dünya'dan bir anlığına da olsa ayrılmayı düşleyip ve atmosferin üstünden bu "Küre” de neler olduğunu görebilmek gerekir.

 

*Bizler son yirmi yılımızı "Küreselleşme” nin ne olduğunu anlamaya ve ona göre pozisyon almayla geçirdik. Ancak Dünya'mızın ekonomik kaynaklarının % 65'ini elinde tutan ülkeler artık kürenin dışına çıkıyorlar. Bu olgu bizi evrensel düşünmeye yönlendirmeli. Aksi takdirde yeni sektörlerin yeni pazarların farkına varmamız olası değil.

 

*Peki hangi pazarda var olmalıyız ya da varlığımızı arttırmalıyız? Bu sorunun yanıtını bulabilmek için "Kim'e Ne Satıyoruz?” sorusuna doğru yanıt vermeliyiz. İşte bu sorudaki "Kim” net olarak bilinmeden "Ne” yi belirlemek imkansızdır. O zaman yapmamız gereken Kim'i net olarak belirleyebilmek. Yapmamız gereken ise analitik yöntemle hedef Pazar seçimimizi yapmak. Bu yolculukta rehberiniz "Rekabetçi İstihbarat” çalışmalarıdır.

 

*Gelin bu yolculuk için sizin için çok küçük ama şirketleriniz için dev bir adım atın. Rotanızı kendinizin belirleyeceği bu yolculuk için nasıl hazırlanacağınızı birlikte paylaşalım. Sizler de "Yükselen sektörleri ve yeni pazarları” keşfetmenin avantajlarına sahip olun.

 

 

Eğitimci : Mehmet Nail ŞENCAN

(Rönesans Değişim ve Yönetişim Bilimleri Enstitüsü)

Tarihi/Günü : 4 Ağustos 2016 * Perşembe

Saati : 14:00 – 17:30

Yer : Denizli İhracatçılar Birliği Raşit Güntaş Konferans Salonu

 

Başvuru : Online Başvuru Formu