Satış Yöneticileri için Finansal Uygulamalar
- İşletmelerin karlılığını etkileyen temel faktörler ve satış verimliliği ilişkisi.
- Satışta hedef belirleme ve planlama.
- Satışta hedef gerçekleşen analizi ve iş planı oluşturma.
- Satışta büyüme ve trend analizleri ile performans ölçümleme.
- Hedef Pazar seçimi ve seçilen pazarlarda etkinlik analizi.
- Coğrafi alan analizleri ile mevcut Pazar ve yeni Pazar stratejilerinin oluşturulması.
- İç piyasa ve yurt dışı piyasada rekabet ve Pazar analizleri ile önceliklendirme ve
- konumlanma stratejileri.
- Satış kanalı analizleri ile kanaldaki oyuncuların(bayi, toptancı, distribütör,perakendeci vb.) verimliliğinin ölçümlenmesi ve kanal stratejilerinin değerlendirilmesi.
- Ürün satış analizleri ile yeni ürün, ürün çeşitliliği ve ürün terk kararlarının oluşturulması.
- Satış temsilcisinin verimliliğinin ölçümlenmesi ve satıcı bazında maliyet, satış ve karlılık analizleri ile satış performansının değerlendirilmesi.
- Satış temsilcilerinin günlük faaliyetlerinin planlanması ve verimliliklerinin ölçümlenmesi.
- Satış verimliliği için doğru sayıda satış ekibi oluşturma ve satış ekiplerinin sayısının belirlenmesi.
- Satış koşullarının verimliliğinin ölçümlenmesi ve ortalama vade analizi.
- Satışta risk yönetimi için vadeli ve peşin satışların analizi, şahsi çek – müşteri çeki analizi, açık hesap analizi ve toplam risk / ciro oranı analizi.
- Satışta karlılık analizi için, satış sonuçlarının işletmenin mali tablolarına etkisini ölçme ve stratejik planlar oluşturma.
- Satışta veri analizi ve raporlama teknikleri.
Eğitimci : Bülent BAŞAR
Tarihi/Günü : 13 Ağustos 2015 Perşembe
Süresi/Saati: 1 Gün (09:30 - 17:00)
Yer : Denizli İhracatçılar Birliği Raşit Güntaş Konferans Salonu
Başvuru : Online Başvuru Formu