Satış Yöneticileri için Finansal Uygulamalar

 

  • İşletmelerin karlılığını etkileyen temel faktörler ve satış verimliliği ilişkisi.
  • Satışta hedef belirleme ve planlama.
  • Satışta hedef gerçekleşen analizi ve iş planı oluşturma.
  • Satışta büyüme ve trend analizleri ile performans ölçümleme.
  • Hedef Pazar seçimi ve seçilen pazarlarda etkinlik analizi.
  • Coğrafi alan analizleri ile mevcut Pazar ve yeni Pazar stratejilerinin oluşturulması.
  • İç piyasa ve yurt dışı piyasada rekabet ve Pazar analizleri ile önceliklendirme ve
  • konumlanma stratejileri.
  • Satış kanalı analizleri ile kanaldaki oyuncuların(bayi, toptancı, distribütör,perakendeci vb.) verimliliğinin ölçümlenmesi ve kanal stratejilerinin değerlendirilmesi.
  • Ürün satış analizleri ile yeni ürün, ürün çeşitliliği ve ürün terk kararlarının oluşturulması.
  • Satış temsilcisinin verimliliğinin ölçümlenmesi ve satıcı bazında maliyet, satış ve karlılık analizleri ile satış performansının değerlendirilmesi.
  • Satış temsilcilerinin günlük faaliyetlerinin planlanması ve verimliliklerinin ölçümlenmesi.
  • Satış verimliliği için doğru sayıda satış ekibi oluşturma ve satış ekiplerinin sayısının belirlenmesi.
  • Satış koşullarının verimliliğinin ölçümlenmesi ve ortalama vade analizi.
  • Satışta risk yönetimi için vadeli ve peşin satışların analizi, şahsi çek – müşteri çeki analizi, açık hesap analizi ve toplam risk / ciro oranı analizi.
  • Satışta karlılık analizi için, satış sonuçlarının işletmenin mali tablolarına etkisini ölçme ve stratejik planlar oluşturma.
  • Satışta veri analizi ve raporlama teknikleri.
 

Eğitimci : Bülent BAŞAR

Tarihi/Günü : 13 Ağustos 2015 Perşembe

Süresi/Saati: 1 Gün (09:30 - 17:00)

Yer : Denizli İhracatçılar Birliği Raşit Güntaş Konferans Salonu

 

Başvuru : Online Başvuru Formu