Pazarlama Stratejileri ve Rekabet Yönetimi
Kavramsal yaklaşım
İşletmenin Amaçları, Hedefleri
Satış & Pazarlama Kavramları
Pazarlama Sözlüğü -Pazar & Segmentasyon -Ürün & Konumlandırma
Pazarlama Nedir?
Tarihsel Süreçte Pazarlama
Pazarlama Karması –Fiyat –Maliyet -Başa Baş Noktası -Fiyatlandırma Stratejileri
Ürün -Ürün Geliştirme -Yaşam Eğrisi
Dağıtım -Dağıtım Kanalları
Tutundurma –Marka –Mecralar –Araçlar
Pazar Araştırması
Araştırma Kavramı -İhtiyaçlar Hiyerarşisi -Maslow ve Murray
Tüketici Davranışı & Sosyal Kurallar –Çatışma –Uyum –İhmal –İtaat
Araştırma Yöntemleri -Birincil Araştırmalar -Saha Araştırmaları -Odak Grupları -Gözlem ve Pilot Uygulamalar
İkincil Araştırmalar –İstatistikler –İnternet -Diğer kaynaklar
Pazarlama Yönetimi
Pazarlama Planı
Rekabetle Başa Çıkma ve Rekabet Yönetimi
Örnek Olaylar
Türkiye ve Dünya'dan Pazarlama Hataları
Eğitimin Hedef Kitlesi :
*Yönetim
*Satış-Pazarlama
Eğitimin Amacı :
Firmalara stratejik pazarlama yaklaşımı kazandırmak, tasarımdan satış sonrası hizmetlere bir pazarlama sisteminin işleyişini aktarmak, rekabet stratejilerini ve bu stratejilere uygun araçları tartışmak, fiyatlandırma, dağıtım, tutundurma ve ürün stratejilerinde yaşanan dönüşüme uygun rekabet stratejilerinden örnekler vermek. Katılımcıları modern rekabet ortamında kullanacakları araçlar ile donatmak.
Konuşmacı : Mustafa Hakan ZOBU (ZOBU CONSULTING)
Tarihi/Günü : 6 Nisan 2017 * Perşembe
Saati : 10:00 – 17:30
Yer : Denizli İhracatçılar Birliği Nihat Zeybekci Toplantı Salonu
Başvuru : Online Başvuru Formu
NOT: Bu eğitim 35 Kişi ile sınırlı olup, başvurular on-line başvuru sırasına göre değerlendirilecektir.