Kurum Kültürü ve Aidiyetlik Bilinci Oluşturma
Aidiyetlik
Ortak Değerler, Vizyon ve Misyon'un Tanımı ve Kuruma Kattıkları
Kurum Kültürünü Oluşturan Sosyalleşme, Yardımlaşma, Kurum İçi İletişim ve Sosyal Sorumluluk Anlayışının Gelişmesi
Kurumsal Motivasyon Yetkinlikleri ve Uygulanabilirliği
Kurum Kültüründe Takımdaşlık
Kurum İçi İletişim Süreçleri
Kurumsal ve Kişisel İletişim Modeli
Kurum Kültürünü Etkileyen Davranışlar
Çalışmak İstenilen Kurum Olmak İçin Beklentiler
Kurum Kültürünün Sınıflandırılması
Kurumsal İmaj
Bireysel İmaj
Pozitif ve Negatif Kurumsal Davranışlara Örnekler
Eğitimin Hedef Kitlesi :
*Beyaz Yakalı Tüm Çalışanlar
Eğitimin Amacı :
Kurum kültürünü kurum içinde çalışan bireylerin kültürü belirlemektir. Her kurum kendine özel bir kültüre sahiptir. Bu bir anlamda her bir kurumu aynı bir aile gibi farklı ve değerli kılar. Bu anlamda Kurum kültürü, kurumu ileriye taşıyacak, rekabet edecek ve daha da önemlisi var edecek olan çalışanlarının kuruma bağlılıkları ile şekil almaktadır. Bu sebeple aidiyetlik ne kadar güçlü olursa, kurum da bir o kadar güçlü olacağından, aidiyetliği güçlenmesini sağlamak.
Konuşmacı : Şehzan SEÇEN (BEMAR Kariyer Okulları)
Tarihi/Günü : 29 Haziran 2017 * Perşembe
Saati : 10:00 – 17:30
Yer : Denizli İhracatçılar Birliği Nihat Zeybekci Toplantı Salonu
Başvuru : Online Başvuru Formu
NOT: Bu eğitim 35 Kişi ile sınırlı olup, başvurular on-line başvuru sırasına göre değerlendirilecektir.