Güvenli Satış İçin Müşteri İstihbaratı, Tahsilat ve Risk Yönetimi
- Satış Faaliyetlerinin Tanımlanması ve Satış Süreci Analizi
- Satış Nerede Başlar? Nerede Biter?
- Müşterinin Elde Edeceği Ekonomik Değer Analizi
- Satış Görüşmelerindeki Etkinliğin Tahsilât Sürecine ve Kalitesine Etkisi
- Operasyonel Aksaklıkların Müşteri İlişkilerinde Doğru Yönetilmesi
- Tahsilât Kalitesini Belirleyen Temel Faktörler
- Tahsilât Sürecinde İletişim Seviyesinin Önemi, Etkileme ve İkna Becerisi
- Tahsilât Kalitesinin İşletme Karlılığına Olan Etkisi
- Tahsilât Sürecinde İşletmenin Diğer Birimleriyle Yardımlaşma ve İşbirliğinin Önemi
- Tahsilâta Etki Edene Etkili İletişim Modeli ” Duygusal Borçlandırma Tekniği”
- Müşteri Türleri ve Özelliklerini Doğru Anlamak
- Tahsilât Sürecinde Karşılaştığımız Müşteri Oyunları ve Geliştirmemiz Gereken Karşı Tutumlar
- Yeni Bir Müşterinin Bulunması, Araştırılması, İşletmeye Kazandırılması
- Çok Satmakla Güvenli Satış Yapmak Arasındaki İnce Çizgiyi Anlamak
- Müşteri İstihbaratının Önemi, Gereklilikleri ve İstihbarat Şekilleri
- Satış Yönetiminde Yeni Başarı Kriteri "Müşteriyi Doğru Kredilendirme”
- Banka, Piyasa ve Referans İstihbaratları Nasıl Yapılır? Nasıl Değerlendirilir?
- Müşteri Araştırmasında Satış Temsilcisi Gözlem ve Değerlendirmeleri Neden Çok Önemlidir?
- Müşterilerin Firma Unvanları ve Ortaklık Yapılarındaki Değişimlerin Önemi
- Risk Yönetiminde Müşteri İçin "Alarm Zilleri Nerede Çalmaya Başlar”
Eğitimci : Bülent BAŞAR
Tarihi/Günü : 09 Nisan 2015 Perşembe
Süresi/Saati: 1 Gün (09:30 - 17:00)
Yer : Denizli İhracatçılar Birliği Raşit Güntaş Konferans Salonu
Başvuru : Online Başvuru Formu