Güvenli Satış İçin Müşteri İstihbaratı, Tahsilat ve Risk Yönetimi

 

  • Satış Faaliyetlerinin Tanımlanması ve Satış Süreci Analizi
  • Satış Nerede Başlar? Nerede Biter?
  • Müşterinin Elde Edeceği Ekonomik Değer Analizi
  • Satış Görüşmelerindeki Etkinliğin Tahsilât Sürecine ve Kalitesine Etkisi
  • Operasyonel Aksaklıkların Müşteri İlişkilerinde Doğru Yönetilmesi
  • Tahsilât Kalitesini Belirleyen Temel Faktörler
  • Tahsilât Sürecinde İletişim Seviyesinin Önemi, Etkileme ve İkna Becerisi
  • Tahsilât Kalitesinin İşletme Karlılığına Olan Etkisi
  • Tahsilât Sürecinde İşletmenin Diğer Birimleriyle Yardımlaşma ve İşbirliğinin Önemi
  • Tahsilâta Etki Edene Etkili İletişim Modeli ” Duygusal Borçlandırma Tekniği”
  • Müşteri Türleri ve Özelliklerini Doğru Anlamak
  • Tahsilât Sürecinde Karşılaştığımız Müşteri Oyunları ve Geliştirmemiz Gereken Karşı Tutumlar
  • Yeni Bir Müşterinin Bulunması, Araştırılması, İşletmeye Kazandırılması
  • Çok Satmakla Güvenli Satış Yapmak Arasındaki İnce Çizgiyi Anlamak
  • Müşteri İstihbaratının Önemi, Gereklilikleri ve İstihbarat Şekilleri
  • Satış Yönetiminde Yeni Başarı Kriteri "Müşteriyi Doğru Kredilendirme”
  • Banka, Piyasa ve Referans İstihbaratları Nasıl Yapılır? Nasıl Değerlendirilir?
  • Müşteri Araştırmasında Satış Temsilcisi Gözlem ve Değerlendirmeleri Neden Çok Önemlidir?
  • Müşterilerin Firma Unvanları ve Ortaklık Yapılarındaki Değişimlerin Önemi
  • Risk Yönetiminde Müşteri İçin "Alarm Zilleri Nerede Çalmaya Başlar”

 

 

 

Eğitimci : Bülent BAŞAR

Tarihi/Günü : 09 Nisan 2015 Perşembe

Süresi/Saati: 1 Gün (09:30 - 17:00)

Yer : Denizli İhracatçılar Birliği Raşit Güntaş Konferans Salonu

Başvuru : Online Başvuru Formu