Bilinçaltı İkna ve Müzakere Yöntemleri
*Karşı tarafın hakkımızda bir fikre sahip olması sadece 40milisaniye sürüyor. Peki, bu kadar kısa bir zamanda müzakereye "doğru adımla” başlayabilmenin yolu nedir?
*Masaya oturduğumuzda "uyumu ve işbirliğini” sağlamak üzere karşımızdakinin ilgisini, güvenini ve saygısını nasıl kazanabiliriz?
*Soru sorma, aktif dinleme, empati kurma, çıkar gözetme, seçenek sunma ve uzlaşma konusunda ne kadar istekli ve başarılıyız? Yanıtımız başarımız ile doğru orantılı olacak…
*Müzakere sürecinde karşı tarafın nihai kararlarını etkileyen ve onları istediğimiz yönde harekete geçirebilen "bilinçdışı faktörler” nelerdir?
*Tarafların davranışlarını yönlendiren "güdüler” nelerdir? Bir sonraki hamlemizi belirleyebilmek için bu tutumun altında yatan motifleri nasıl ortaya çıkarabiliriz?
*Müzakereciler olarak karşı tarafın "temel davranış tarzını” belirlemek ve olası sapmaları tespit edebilmek bizlere nasıl bir stratejik avantaj sağlar?
*İyi müzakereciler karşı tarafın "algı filtrelerini” nasıl aşar ve mesajlarını onların zihnindeki "gerçek karar verici” kısma en etkili, en hızlı ve en kalıcı şekilde nasıl iletirler?
*Ölümüne pazarlık yapanların tuzağına düşmeden, konuyu fiyattan alıp onların gerçek önceliklerine ve elimizdeki değere taşıyabilmenin yolları nelerdir?
*Başa çıkılması zor kişilikler ile nasıl bir diyalog içinde olmalıyız? Sürecin sağlıklı bir şekilde yürütülebilmesi için onların güvenini ve saygısını nasıl kazanırız?
*Adaleti ve güven ortamını koruyabilmek için her zaman alet çantamızda olması gereken araçlardan biri olan "problem çözme teknikleri” nelerdir?
*Duvar örmek ve anlaşmayı çıkmaza sürüklemek yerine köprüler inşa etmek için kullanabileceğimiz nokta atışı kelimeler ve cümle kalıpları nelerdir?
*Gerginlik anlarında durumu kişiselleştirmeden ve duygularımıza yenilmeden konuya tekrar odaklanmamızı ve süreci yönetebilmemizi sağlayacak yaklaşım nedir?
*İkna sürecinde karşı tarafın gerçek düşüncelerini ve duygularını okumamıza yarayacak "mikro ifadeleri, beden dilini, ses tonunu ve kelimeleri” nasıl gözlemlemeli ve analiz etmeliyiz?
*Bir ilişkide hiçbir zaman tek bir kazanan veya kaybeden yoktur. Her zaman ikisi birden ya kazanır ya da kaybeder. Bu nedenle, bir müzakerede her iki tarafın da kazanması amaçlanır. Peki, varılan karardan karşı tarafın da tatmin olmasını nasıl sağlarız?
Eğitimin Hedef Kitlesi :
*Yönetim
*Satış ve Pazarlama
*İnsan Kaynakları
Eğitimin Amacı :
Müzakereden her seferinde masada para bırakarak mı kalktığınızı düşünüyorsunuz? Veya hiç farkında olmadan karşı tarafın sonu gelmeyen isteklerine boyun mu eğiyorsunuz? Bu programda, müzakere sürecine dahil olan tüm taraflara tatmin duygusunu yaşatabilecek yaklaşımın prensiplerini öğreneceksiniz. Bir yönetim toplantısında veya müzakere masasında dönen güç oyunlarını herkesten çok daha önce fark edebilir ve gardınızı buna göre alabilirsiniz. Kritik anlarda sizi köşeye sıkıştırmak ve büyük tavizler koparmak isteyen kişilerin niyetlerini anlayabilir ve karşı hamleler hazırlamak için zaman kazanabilirsiniz. Peki, ya siz… Rakibinizin öne sürdüğü sözde gündemi kovalayan bir takipçi misiniz? Yoksa bu maskelerin altında gizlenen gerçek niyeti anlayıp görüşmeye yön veren taraf mısınız? Masadan istediğinizi alarak kalkın..!
Konuşmacı : Mert AYDINER (Academy Neuro)
Tarihi/Günü : 19 Aralık 2017 * Salı
Saati : 10:00 – 17:00
Yer : Denizli İhracatçılar Birliği Nihat Zeybekci Toplantı Salonu
Başvuru : Online Başvuru Formu
NOT: Bu eğitim 35 Kişi ile sınırlı olup, başvurular on-line başvuru sırasına göre değerlendirilecektir.