Satış Yönetiminde Verimlilik ve Karlılık Yaratan Analizler ve İş Modelleri Eğitimi
- İşletmelerin karlılığını etkileyen temel faktörler ve satış verimliliği ilişkisi
- Satışta hedef belirleme ve planlama
- Satışta hedef-gerçekleşen analizi ve iş planı oluşturma
- Satışta büyüme ve trend analizleri ile performans ölçümleme
- Hedef pazar seçimi ve seçilen pazarlarda etkinlik analizi
- Coğrafi alan analizleri ile mevcut pazar ve yeni pazar stratejilerinin oluşturulması
- İç piyasa ve yurt dışı piyasada rekabet ve pazar analizleri ile önceliklendirme ve konumlanma stratejileri
- Satış kanalı analizleri ile kanaldaki oyuncuların (bayi, toptancı, distribütör, perakendeci vb.) verimliliğinin ölçümlenmesi ve kanal stratejilerinin değerlendirilmesi
- Ürün satış analizleri ile yeni ürün, ürün çeşitliliği ve ürün terk kararlarının oluşturulması
- Satış temsilcisinin verimliliğinin ölçümlenmesi ve satıcı bazında maliyet, satış ve karlılık analizleri ile satış performansının değerlendirilmesi
- Satış temsilcilerinin günlük faaliyetlerinin planlanması ve verimliliklerinin ölçümlenmesi
- Satış verimliliği için doğru sayıda satış ekibi oluşturma ve satış ekiplerinin sayısının belirlenmesi
- Satış koşullarının verimliliğinin ölçümlenmesi ve ortalama vade analizi
- Satışta risk yönetimi için vadeli ve peşin satışların analizi, şahsi çek – müşteri çeki analizi, açık hesap analizi ve toplam risk / ciro oranı analizleri
- Satış sonuçlarının işletmenin mali tablolarına etkisi ve satışta karlılık yaratan stratejilerin oluşturulması
- Satışta veri analizi ve raporlama teknikleri
EĞİTMEN
Bülent Başar
TARİH/SAAT
28 Ağustos 2019 / Çarşamba
09:30 – 17:00
YER
Denizli İhracatçılar Birliği Nihat Zeybekci Toplantı Salonu
Bu eğitim programının katılımı 40 kişi ile sınırlı olup, katılımcılar online başvuru sırasına göre değerlendirilecektir.
KAYIT OL