DENİB Hizmetiçi Eğitimleri Başladı...
Denizli İhracatçılar Birliği tarafından düzenlenen hizmetiçi eğitim seminerlerinden ilki, geçtiğimiz haftasonu "iletişim” konusunda yapıldı.
Arya Dönüşüm Merkezi eğitmeni Yelda Yolay Kazanoğlu tarafından verilen ve DENİB personelinin katılımıyla gerçekleştirilen yarım günlük eğitimde, gerek iş hayatında, gerekse sosyal hayatta karşılıklı olarak sağlıklı bir iletişim ortamı oluşturmak için gerekli olan yaklaşım modelleri ele alındı. Empatinin önemi ve ön yargıların iletişime verdiği zarar üzerinde duruldu. Ayrıca iletişimde üç önemli aşamanın niyet, istek ve samimiyet olduğu konularına yer verildi.
DENİB ve Arya Dönüşüm Merkezi işbirliğiyle düzenlenen eğitim, DENİB Konferans Salonunda gerçekleştirildi.
Denizli İhracatçılar Birliğinin personele yönelik eğitim programları bundan sonra da devam edecek.