Profesyonel Satış Teknikleri Eğitimi

                                              Değişim Yüzyılında Değişen Trendler

                                                      Müşteri Kimdir ve Ne İster

                                              Müşterilerimiz İçin Biz Ne Yapabiliriz

                                             Müşteri Beklentileri ve Hizmet Kalitesi

                                                  Markalaşmış Müşteri Deneyimi

                                         Kendini Müşterinin Yerine Koyma - Empati

                           Müşteri Memnuniyeti, Müşteri Sadakati ve Müşteri Odaklılık

                                              Her Müşteri Şikâyeti Bir Armağandır

                                                                   Satışa Giriş

                                                  Psikolojik Satışın Kilit Faktörleri

                                                Satış Potansiyelinizi Ortaya Çıkarın

                                               Kişisel İmaj ve Kişisel Marka Olmak

                             Bireysel Farkındalık - Özdeğeri Yüksek Kazanan Kişi Olmak

                                       Etkili Hedef Belirleme ve Hedeflere Göre Satış

                                          Yeni Satış Modeli “Satışın Yeni Psikolojisi”

                                                  Müşterilerde Güven Uyandırma

                                                                 Dostluk İlkesi

                                                                 Dinleme “3A”

                                                                      Empati

                                                 Müşterinin Özdeğerini Yükseltme

                                                Doğru Tutum ve Doğru İlişkileşme

                     Soru Sorma Teknikleri İle İhtiyaçları Doğru Belirleme “Sıcak Düğme”

                                                 Özellik mi Satar, Fayda mı “BFN”

                                 İtirazlarla Başa Çıkma ve İtiraz Karşılama Yöntemleri

                            Fiyat Direnciyle Başa Çıkarak Fiyat İtirazlarının Karşılanması

                             Satışta ve Marka Olmada Basit Olma ve Liderin Zıttı Olma

 

EĞİTMEN
Dr. Barbaros Kon
Humanica Yönetim Danışmanlığı

TARİH/SAAT
12 Mart 2020 / Perşembe
09:30 - 17:00

YER
Denizli İhracatçılar Birliği

 

Bu programın katılımı 40 kişi ile sınırlı olup, katılımcılar online başvuru sırasına göre değerlendirilecektir.

 

KAYIT OL